31 Aralık 2009 Perşembe

Hoş Geldin Ya Şehr-i Noel

Efendim herkesin yeni yılını kutlar, bununla da kalmaz birkaç öğüt vermekten de geri kalmam:

1- Sınırsız alkol paketi sunan bir mekana gittiğinizde biliyorum, illaki işin cıvığını çıkaracaksınız. Size bütün içkileri midenizde harman yapmamanızı öneriyorum. Geri saymaya mazallah helada istifra ederken katılmak zorunda kalabilirsiniz aksi taktirde.

2- Dansöz poposu çeken bir kafatasım olduğuçün, eğer benim gibi olanlar varsa aranızda darbelerden kaçmak için mümkîn olduğunca duvar dibinde oturun. Çoğu mekan ucuz olduğundan dolayı teyzeleri dansöz diye çıkarttıklarından, onlardan kaçarak erkekliğinize toz kondurmuş olmazsınız. Müsterih olun.

3- Gittiğiniz mekan yeni yıl çekilişi yapıp, 10 TL karşılığı en küçüğünden, üzerine numara yapıştırılmış HOBBY çikolata mı veriyor? Sakın almayın, aldanmayın çünkü çekilişi artık siz beklemekten dayanamayıp mekandan ayrıldığınızda yapıyorlar! Ya da öyle olmalı, ben gerçekleşmiş bir çekiliş görebilene rastlamadım.

4- Nedense en umulmadık mekanın garsonları bile, (sanırım içip dağıtmış müşteriye, affedersiniz, yavşaklaşmak mübah bir davranış) siz kalkıp giderken bahşiş bırakmanıza rağmen kolunuza yapışıp "Abi en az tip de sizin masadan geldi valla ehüehhehe" gibi cümleler kurabilir. Ne kadar içmiş, şuurunuzu kaybediyor olsanız da kanmayın bu adamlara dostlarım. Hazır alkolü almış iken HÖEYYT! diye bağırıp, yeni yıla sinir ve stres seviyesini sıfıra indirerek girmek sizin elinizde!

 

MUTLU YILLAR!

Santalı Burak Efendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.