4 Aralık 2009 Cuma

Birkaç Saatte Web Sitesi

Şirket dediğin Google gibi olsun, canımı yesin. Adamların el atmadığı şey, burunlarını sokmadıkları iş kalmadı neredeyse internet aleminde.

GoogleSitesLogo1Geçen yine Google zımbırtılarını kurcalarken defalarca görüp de “Sonra bakarım” dediğim Google Sites’ın artık yamacıma gelmesinin zamanı olduğuna karar verdim. Kişisel internet sayfası oluşturmak bir zamanların hevesiyle çok revaştaydı lakin akabinde Blog icad olununca, güncellemesi, yazması, çizmesi de daha kolay olunca maymun iştahlı tüketici olarak tekmeyi savurduk arkasından HTML uzantılı, upload edilmeyi bekleyen dosyaların.

Neticede Google Sites’a dönecek olur isek, aynı blog sayfası oluşturur gibi web sayfanızın görünümünü belirlemek için bir template seçiyorsunuz ve bazı ayarlamalar yapıyorsunuz. İşlevsellik konusunda ben hiç fena deneyimler edinmedim, hatta üşenmedim bir tane de üstün körü sayfa hazırladım.

Ne var ki, adres olarak şu uzun bağlantıyı hatırda tutmak gerekiyor: http://sites.google.com/site/cabbguncel/ E bu da haliyle zor. Ama bu bir sorun değil, kendi alan adını alacak arkadaşlar bu sayfayı direkt olarak kendi alan adlarına aktarabiliyorlar. Kendi yaptığım sayfaya bakınca zaten ne avantajları var anlaşılıyor.

1 yorum:

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.