18 Aralık 2009 Cuma

Tiplerle Alay Etmeyi Sevmem, ama...

Tipini beğenmediğimiz birisi hakkında konuşurken "Allah'ın gücüne gitmesin ama..."yı kullanmadan yapamayız. Ne demek şimdi bu? "Allah'ım sen yeri, göğü, tüm evreni türlü güzelliklerle yarattın ama bu adam ne böyle?" denince sorgulamaya girer dinden çıkarsınız töbe sümme haşa.

Ben bu çıkmaza bir kapı buldum, Mecnun olup dağları deldim, Matrix'in Neo'su olup telefon bağlantısı yaptım sizlere: Evrim! Sakallı Şevki Amca'lar okuma-yazma bilmeden her şeyi öğrenmiş, nirvanaya ermiş edaları ile aralarında tartışadururken, İslam dininin evrimi inkar etmediği aklı selim ya da değil, birçok din adamı ve alimi tarafından çoktan kabul edildi. Dinden çıkmak istemeyen arkadaşlar da bu açığı kullanarak "Yeri göğü yaratan Rabbim, bu kulun evrim sürecini tamamlayamamış, sen ondan yardımını esirgeme" diyerek bırakın dinden çıkmayı, hayır duanız vesilesi ile sevaba bile gireceksiniz.

Evrim Yok Diyeni Keserim! Bu konu da, yine böyle evrim serüveninin son sayfaları yırtılıp kaybolmuş bir birey gördüğümde aklıma geldi. Bilindiği üzere artık uzaya turistik seferler düzenleniyor oldukça yüklü bir tutar karşılığında. İlgili haberi okurken gördüğüm fotoğraf bana "İnsanlı seferler zaten yapıldı, neden yine hayvanları uzaya göndermeye başlıyorlar ki?" diye sordurdu. Adam çok zenginmiş ama, kesin bir de çıtır sevgilisi vardır. Para işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.