1 Aralık 2009 Salı

Google’ın Güne Özel Logoları

doodle4google08_tr

Her ülkeye yaptığı gibi Google bize de yağ çekiyor ve ülkemize özgü günlerde bilindiği üzere logosunu değiştiriyor, şirinlikler yapıyor. Peki bu logolar daha sonra yitip gidiyor, internet deryasında kayboluyor mu sanıyordunuz? Bilakis, Google şimdiye kadar yaptığı tüm logo tasarımlarını yüksek çözünürlükte saklıyor, bir meraklı çıkar diye günün önemine göre, ülkesine göre sıralıyor da sıralıyor.

mawlana2008Ama bugün için (1 Aralık) böyle bir güzellik yapıldığını görmedim, göremedim.  Bugün Dünya AIDS günü değil mi a dostlar? Ben bile bir şirinlik yaptım, değiştirdim logomu. Google’ı bunun için kınıyor, diğer güzide hizmeti için yanaklarından mıncırıyorum.

Tüm Google logo arşivine BURADAN ulaşmak da pekala mümkün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.