14 Nisan 2015 Salı

Müşteri Hizmetleri - Spotify

Daha önce DELL'in bilgisayarları sorun çıkartsa bile sorunsuz ve cidden sorumlu bir müşteri hizmetlerinin olduğunu yazmıştım; http://cokacayipbirseybuldum.blogspot.com.tr/2012/01/musteri-memnuniyeti.html

Son bir ayda 2 farklı firmanın müşteri hizmetlerine işim düştü, bunlardan biri şimdi yazının konusu olan Spotify, diğeri ise yarının konusu LG.




Spotify Hesabını Başka Bir Hesaba Aktarma

Facebook kullanmadığım dönemde sırf Spotify kullanabilmek için ve maalesef üyeliği o zaman Facebook üzerinden yapmak gerektiği için kendime sahte bir Facebook hesabı açıp işimi görmüştüm. Artık gerçek Facebook hesabımı tekrar açtığımdan Premium hesabımı sahte hesaptan buraya aktarmak istedim.

Spotify'in sitesinde hesap ayarlarına girdiğinizde, email adresinizi bile değiştirmek için Facebook hesabınızın mail adresini değiştirmeniz gerekiyor, yani birbirlerine göbek bağı ile bağlı bu iki hesabı asla kendi başınıza değiştiremiyorsunuz.

Bunun için destek/support bölümünde bir form doldurdum, meramımı anlattım kısaca. Aynı gün (saat farkı yüzünden) birkaç saat sonra bana hesapları aktarabileceklerini, öncelikle kendi hesabım olduğunu kanıtlamam için birkaç soruya cevap vermem gerektiğini (kayıtlı doğum tarihim, Premium hesabım için ödeme yaptığım kredi kartının son 4 hanesi ve kayıtlı email adresim) ilettiler.

Aynı mailde hesabı aktaracağım Facebook hesabının ID'sini (facebook.com/.........) ve kayıtlı olduğu email adresini rica ettiler. Aktarma konusunda da şu bilgileri verdiler ki bunu okuduğumda aşırı mutlu oldum: Oluşturduğum, abone olduğum tüm playlistler yeni hesaba aktarılabilecekti ve takip ettiğim ve beni, listelerimi takip eden / abone olan insanlar dahi aktarılabilecekti.

Spotify'a gönderdiğim ikinci email'de istedikleri bilgileri verdim, ve yine aynı gün yeni hesabıma eski hesabımdaki tüm içerik aktarılmıştı bile. Bunun bilgisini verirken eski hesabımı silmek için onayımı istediler ve bir hatırlatmada bulundular; yeni hesabım için tekrar Premium abonesi olmam gerekiyordu, 30 gün ücretsiz deneme ile yeni bir Premimum üyelik aldım ve şu an her şey tıkırında işliyor.


Bence işlerini iyi yapan insanlardan haberdar olmamız gerekiyor, umarım Spotify da şirket olarak çalışanlarının kıymetini biliyordur!

Yarın için de LG ile olan abuk müşteri - şirket ilişkimizi yazacağım. İşini kötü yapanlardan da haberdar edilmek lazım.


Arz ederim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.