9 Aralık 2009 Çarşamba

Rahatsız Oluyorum

Çıldırdım Tamam mı! 

Bunları kafaya taktığım için sorunlu olan belki benim ama umrumda değil, rahatsız oluyorum.

 

  • Minibüslerin dikiz aynalarında ya da köşelerinde plastik kırmızı gül görmekten,
  • Yine minibüsleri pavyona çeviren mavi iç ışıklardan,
  • Ayakkabı mağazalarında ayakkabıyı zorla kendilerinin giydirmesinde ısrar eden satış personellerinden (Bırak lan ayağımı!),
  • Büyük ve kalabalık şehiriçi otobüslerinde hemcinslerimin benimle göz göze geldiğinde önce tanıdığımmış izlenimi verip, daha sonra bu bakışları anlamadığım, anlamak da istemediğim türde bakışlara çevirmelerinden,
  • Bankamatik kuyruğunda sıra bana geldiğinde ekranımı göstermemek için şekilden şekile girmekten,
  • Metroda bilet satan personele paso istediklerinde, zat-ı alilerini pasoları yılbaşından sonra okulun dağıttığına inandıramamaktan,
  • Rock barların eski 45’lik gibi alakasız programlar yapmalarından,
  • Yeni aldığım pilot kalemin bilyesinin aynı gün mefta olmasından,
  • Turkcell’in haftalık internet paketine üye olmam için sürekli MMS ve SMS göndermesinden,
  • Şafak Sezer’in başarısız filmlerinden,
  • Bir şey almayacağım halde fast-food restoranların tuvaletlerini kullanmaktan (Bu yalan)

Rahatsız oluyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.