10 Ağustos 2012 Cuma

Chrome'da Windows Media Player Sorunu

Tarayıcı olarak Google Chrome kullanıyorsunuz, Windows Media Player eklentisini defalarca yüklemenize rağmen her seferinde bu eklentinin olmadığına ve yüklemeniz gerektiğine dair bir uyarı alıyorsunuz.

Ardından biraz internet araştırması ile forumlarda sorunun C veya D dizininden PFiles klasörünün silinmesi ve eklentinin tekrar kurulması ile çözülebileceği bilgisini alıyor, deneyip yine başarısız oluyorsunuz.

Kesin çözümü şu o halde:
Google Chrome yeni sürümlerinde güvenlik önlemi olarak Web Mağazası dışından eklenti yüklemeye izin vermiyor. Fakat bunun için de bir yol var elbet...
  • Chrome adres çubuğuna chrome://chrome/extensions yazın, bilgisayarınıza indirdiğiniz wmpChrome.crx dosyasını bu eklenti penceresine sürükleyin ve yükleme sorusuna onay verin.
  • Geçmiş olsun.
Arz ederim!

37 yorum:

  1. gerçekten çok teşekkür ederim, allah razı olsun kardeşim, iki gündür çözüm arıyordum, çak makbule geçti

    YanıtlaSil
  2. hocam ALLAH RAZI OLSUN YA!

    YanıtlaSil
  3. ALLAH RAZI OLSUN, sonunda buldum

    YanıtlaSil
  4. adamsın yemin ediyom adamsın :)

    YanıtlaSil
  5. Afiyet olsun arkadaşlar =)

    YanıtlaSil
  6. Çok sağolun o kadar uğraştım olmadı. Bir bilene danışmakta fayda varmış :D Çok faydalı oldu.

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler google dan bile daha detaylı anlatım kesin çalışıyor

    YanıtlaSil
  8. dostum adamın dibisin :D cok iyi oldu bu..

    YanıtlaSil
  9. Kardeş gerçekten on numara ADAMSIN çok sağol. . .

    YanıtlaSil
  10. adam değildir la belkide madamdır ne biliyon:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umudunu kırmak gibi olmasın ama adamım. ^^

      Sil
  11. Sağol! Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  12. Adamın dibisin o kadar ugras dur yok plugin kur bunu kur ula helal olsun yolun açık olsun.

    YanıtlaSil
  13. gerçekten çok teşekkür ederim, radyo ve televizyon izleyebilmek için ayrı tarayıcı kullanmak zorunda kalıyordum.

    YanıtlaSil
  14. 10 numarasın dostum.. beni deli olmaktan kurtardın :D

    YanıtlaSil
  15. sağolasın birader bu kadar basit işlem için etmediğim küfür kalmadı:)

    YanıtlaSil
  16. Tşkler gözüm çok yararlı oldu.Saolasın.

    YanıtlaSil
  17. hocaaam çok teşekkür ederim öptüm heryerindeeen!!!!!!!!! :D

    YanıtlaSil
  18. ALLAH RAZI OLSUN GERÇEKTEN OLUYOR KARDEŞ..

    YanıtlaSil
  19. çokkk teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  20. Allah razı olsun yha çok makbule geçti beni büyük dertten kurtardın :D

    YanıtlaSil
  21. yav sen ne kral adamsın allah razı olsun kardeşim.

    YanıtlaSil
  22. büyüksün..

    YanıtlaSil
  23. BURAK CINAR saygılar arkadaşım ne zamandır cebbeleşiyordum sayende düzeldi ,çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. Adam akıllı çözüm buldum sonunda. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  25. Allah Razı olsun ... Emeginize saglık...

    YanıtlaSil
  26. Allah razı olsun büyük dertten kurtardın

    YanıtlaSil
  27. Şaka gibi. Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  28. süper açıklama. kesin çözüm. çok teşekkürler... Allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  29. Allah razı olsun kardeşim fıtık olmuştum yaa :)

    YanıtlaSil
  30. yapamadım biri anlata bilirmi denedim olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle dostum;

      Verdiğim linke tıklayınca açılan sayfadan "1- Download the extension from here" yazısını bul, "here" linkine tıkla ve eklentiyi indir.

      Daha sonra Chrome'da yeni bir sekme aç, şunu adres kısmına yapıştır: chrome://chrome/extensions

      İlk indirdiğin eklentiyi indirdiğin klasörü aç (downloads vb), eklentiyi mouse ile chrome'da açtığın sekmeye sürükle.

      Yükleme sorusuna onay ver.

      Umarım bu daha anlaşılır olmuştur senin için.

      Sevgiler.

      Sil
  31. Allah razı olsun, sayende hallolu kardeşim, yapamayan arkadaşlar, yöntem şu masaüstüne inen crx uzantılı sayfayı tutup, cromun Açlar - Uzantılar penceresi açıkken içerisine bırakıyorsunuz.çıkan onaya evet deyin, hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  32. çok sağol teşekürler sayende ne kadar uğraştığım bir sorunu sayende çözdüm ALLAH razı olsun not:linkteki dosyayı tıklayıp indirmeye çalışmayın linke girin oradaki select click yazan yere sağ tıkla farklı kaydet deyin onu sürükleyin

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.