2 Kasım 2009 Pazartesi

Laf Esprisine Müebbet Yediler

Allah Sizi Islah Etsin Biliyorum, bir gazetede çalışsam daha kaliteli ama yine de dikkat çeken başlıklar ve manşetler atabilirim ama asıl anlatacağım ne kadar mükemmel bir şahsiyet olduğum değil tabii ki. Mütevazi adamım ben.

Dün gibi hatırlıyorum o günü, o zamanlarda aklımın ermediği ama şimdi hep  balkona sabahlığıyla çıkarken gördüğümü hatırladığımda delicesine çekici olduğunu idrak ettiğim ve üstüne üstlük bekar olan karşı komşumuzu misafir ediyordu annem evimizde. Pasta, börek yanında bardak bardak içilen çaylar, annemin daha bırakmasına bir kaç yıl daha olan karşılıklı tüttürülen sigaralar ve artık özel kanallarla tanışmış ama yine de bir farklılık isteyen, o zamanlarda en ufak değişiklikte bir heyecan girdabına kapılan ben deniz televizyonun ayarlarıyla oynuyor, sanki kulağıma fısıldanmış gibi Kanal 6’yı yayına girer girmez elimle koymuş gibi UHF ayarlarından buluyor, e tabii Red Kit’i de görünce annem ve çekici ve dahi bekar komşumuzun yanına bağıra bağıra koşuyor, ikisinin de aklını alıyordum.

kanal_6 İlk tanışmam aynen böyle oldu Kanal 6 ile, sahibi de Turgut Özal’ın oğlu Ahmet Özal’dı. Ahmet Özal’a hep bir sempati beslemişimdir küçükken çünkü kanalında adam resmen bana çalışıyordu yayınladığı çizgi filmleri ile olsun, “Çeki Çen” filmleri ile olsun. Gayet mutlu mesut Kanal 6 ile yaşarken, bir başka değişiklik daha oldu; yüzlerinde su çiçeği çıkarmış gibi intiba uyandıran izler olan iki tane  deli adam daha orta okul bebesi olan beni bile tiksindirecek muhabbetler yapıyorlardı, adına da “Müebbet Muhabbet” diyorlardı. Espri anlayışı ben kadar gelişmemiş ablamla hayretler içersinde bu iki manyağın ne kadar da kalitesiz espriler yaptıklarına şahit oluyor, bir süre sonra da gülmeye başlıyorduk. Bu iki adam iki kelime ile anlatacak olursam, iğrenç ama komiklerdi.

Daha sonra teknoloji gelişti tabii, VHS kasetlerden para kazanma devri bitince, TV’yi bir ATM gibi çalıştırmanın yolu bulundu, Digiturk icat olundu ve bu iki deli burada Sinek TV diye adı kendilerinden beter bir kanalda program yapar oldular. Sonra da arada bir  reklamlarda görüp ölüp ölmediklerinden haberdar olduğum şahsiyetlerin ödüllü internet sitelerine girmemle bu sefer ablamsız hayretler içinde ekrana bakakalmam bir oldu.

Bu iki sapık ruhlu insan bir mizah dergisi çıkarıyorlarmış, 4 Kasım 2009’da yayına giriyor. Bu adamların ne kadar tehlikeli olduklarını yeni dergilerinin kapağına buradan bakarak anlayabilirsiniz. Evet tüm bu hikayeleri şu linke bir bakın diye anlattım, anlattıklarımın bir sağlamasıdır çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.