16 Kasım 2009 Pazartesi

Haftalık Penguen

12 Kasım Perşembe çıkışlı, 373 numaralı Penguen dergisinde çok acayip bir şey buldum ve tarayıp sizlerle paylaşmak için nasıl bayramlıklarıyla yatarsa insan, dergiyle uyumak istedim heyecandan ama buruşur, kırışır diye yapmadım öyle şey.

Liseden beri dergi olarak, çizer olarak kimler geldi kimler geçti idiyse de benim gönlümün tahtında kalan yegane köşe Lombak ve yegane çizer de Bahadır Baruter olmuştur yıllar yılı. Aşağıda bu haftaki köşelerinden bir karikatür bulacaksınız ve lütfen “bağyan”ın ayağının ucuna bakınız. Ben gülmekten telef oldum.

Seks Tükanı

Karikatürün üzerine tıklayarak yeni bir pencerede daha büyüğüne kavuşmak mümkinat dahilindedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.