17 Kasım 2009 Salı

Korkunçluk Olgusu

Küçüklüğümden beri ailemin, ailemin arkadaşlarının, komşularımızın, kısacası benden büyük herkesin ve bazen de yaşıtlarımın ne kadar şirin olduğumu dile getirmesi bende zamanla kendimden tiksinme alışkanlığını ve davranış bozukluğunu yarattı. Bunda benim de suçum var bittabii, ilkokula kadar “r” harfini telaffuz edemeyişimi, ortaokul yıllarımda toparlak ve kısa bir insan oluşumu kendime yoruyorum artık.

Oysaki daha disiplinli bir şekilde bunları düzeltmeye çalışsaydım, ya da en azından sadece çalışsaydım şu an böyle şeylere kafa yormuyor olabilirdim. Bu yüzden kendimi bir nebze de olsa sert göstermek için elimden geleni yapıyorum. Örneğin yolda yürürken kaşlarımı çatıyorum, ağzıma da sanki küfür edermişçesine bir eğim veriyorum ki “Oha ne kadar da sert” diye düşünülsün hakkımda.

İşte yine bu psikoloji nedeniyle kendimi fotoşop ile şekilden şekilde sokmaya bayılıyorum. Aşağıya da örnekler koydum, fena da değiller.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.