22 Kasım 2009 Pazar

Büzüşen ve İnfilak Etmek Üzere Olan Suratlar

smiling-bob Bazı insanlar kendi çevresinde pek komik bulunmaz, fakat kendilerine komik gelen her şeyi de paylaşmak isterler. Bugün yine böyle bir hayat mağduru ile karşılaştım. 90’ların Saç Şekilleri Hala Hayattaymış’da bahsi geçen sınav gözetmeninden söz ediyorum.

KPDS sınavına gireceğim salona sınava 10 dakika kala ulaştım nefes nefese. Yerime oturdum, adımı soyadımı, TC kimlik numaramı ve kitapçığımın türünü cevap kağıdına kodlayıp imzamı da attıktan sonra şöyle bir etrafıma bakındım. Bir “teyze” diyeyim artık, yanlış yere oturmuş ve gözetmene kitapçığı ile cevap kağıdının oturduğu yerde olmadığını söylüyordu. Teyzenin yanlış yere oturduğu anlaşıldı, oturması gereken yer gösterildi ve bahsettiğim 90’lardan fırlamış gözetmenin suratı bir büzüşme halini aldı, kasılarak öyle kaldı. “Adam gidiyor!” diye ortalığı velveleye vermemek için kendimi zor tuttum, kendisiyle kafa bulmak istiyordum çünkü adam kadın yanlış yere oturdu diye kendi kendine alay ediyordu onunla.

E tabii ki bu onun için komik bir durumdu ve birileriyle de paylaşması gerekiyordu haliyle. Kimbilir bu fırsatı bir daha ne zaman yakalayabilirdi garibim. Gözleri salon başkanına ve diğer gözetmene gidip gidip geliyordu, bir ona bir salon başkanına… Suratındaki kasılmayla birkaç dakika gidip geldi bu, diğerleri bu durumu onun gibi komik bulmamış olacak ki kendi işlerini yapmaya devam ettiler. Sınavın başlamasına 2-3 dakika kalmıştı ki, adamın suratındaki kasılma ilgisizlikten olacak, yavaş yavaş çözülmeye başladı.

Sanırım bir zaman gezgini ile karşılaştım bugün, bir insan bu kadar 90’lı yıllara ait olamaz çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.