11 Kasım 2009 Çarşamba

AMAN TANRIM

Bir şeyler yazmayalı tam bir hafta olmuş! Üç ayda bir çıkan dergi çalışanlarının üşengeçliğinden tiksinen ben, acaba günbegün onlardan birine mi dönüşüyordum? Olamazdı, olmamalıydı.

Efendim, güzel Ankara’mızın kış aylarında muhtelif yerlerimizi dondurup, bağırsak ve bilimum organlarımızı gaz ile doldurmak dışında şu sıralar başka bir güzelliği de var: grip salgını. Hem sağlık açısından mağdurum, hem de maddi olarak mağdurum. Gazetede bir İngiliz hanımefendinin otobüste öksürdüğü için domuz gribidir diye otobüsten atılmasını okuduğumdan beri sokağa adım atamıyorum, attığımda ise taksiye biniyorum çünkü taksicilerin işin parasına baktığını bildiğimden sorun çıkartmayacaklarını düşünüyorum. Zaten görüşmediğim komşularım bana kıl olmasınlar, öksürürken duymasınlar diye evimde bile yatağımın içinde öksürüyorum.

Kendime acil şifalar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.