19 Eylül 2013 Perşembe

Yağlarımdan Çok Muzdaribim

Ben ki zamanında alt aşortman giyip bel çevresindeki yağları pörtleten hatunlara giderler yapan bir insan olarak yağlanmayı kaldıramıyorum, dostlar. Ha, alt aşortman giyip yağlarımı pörtletiyor muyum? Hayır, ayrıca eşofmanın altına tüm hatları belli olacak şekilde slip don da giymiyorum. 
Ama yine de içimde, şuracığımda şimdi göbeğimin hüküm sürdüğü yerlerde bir zamanlar Antep baklavalarının olduğunu hatırlamak bir cızırdamaya neden oluyor. Daha Türkçesi, içim cız ediyor. "Bu buz dağının görünen yüzü oğlum, üzme kendini" diye kendi başımı okşayıp kendimi telkin ve teskin ediyorum arada, işe yaramıyor.

Her gün bir insan spor yapmaya başlamaya karar verir mi arkadaş? Kadınlar hemen hak verip "İvit, virir tibii ki di" diyecektir kesin bir kararlılıkla çünkü her gün yeni bir diyete başlamak bir kadının "to do list"inde en üst sırada daima. Yermek için söylemiyorum, çünkü benim listemde de spor yapmak ilk sırada. Alarm erteler gibi spor yapmayı erteliyorum, "1 güncük daha yeaaaa!" diyerek...

Ben işin ucunu askere gitmeden kaçırdım, dostlar. "Bana kesin Hakkari çıkıcak, çok eminim, aşırı eminim!" diye diye yedim, nasılsa orada ağzımın orta yerine bırakacaklar sporuydu, talimiydi diye düşündüm hep. "Acayip kilo vericem zaten, yiyim anasını satayım lan." dedim ve yedim. Ankara'da yemek kesmedi, "Olum askerlik bu biraz da Istanbul'da yiyim" dedim, gittim orada da yedim ve nur topu gibi bir göbeğim oldu. Toplasan 2 ay sürmüştür bu şaheseri yaratmak.

En sonunda askerlik yeri açıklanacağı sırada bilgisayar başında F5 üzerine F5 yaparken bir İstanbul yazısı göründü ekranda. Bu aynı zamanda göbeğimin gelecek nesillere bırakacağım bir mülk olacağının da işareti idi, zira askerlik boyunca ne spor yaptık ne talim. Buradan askeriyeye sesleniyorum, "Arkadaşım sen nasıl bir kurumsun ki askerlerine dışarıdan yemek söyleme rahatlığını gösteriyorsun, hı?". Bu cümleyi özellikle askerliği sert geçen arkadaşlara nispet olsun diye yazdım, oğlum feci yattık, çok acayip yattık. Yoktu böyle bir yatış, cidden...

Şu sıralar da belimden rahatsızım. Hayır, spor yapmak istesem vaktim yok, vaktim olsa müsait değilim yani, belim ağrıyor. 

Yazımı bir özlü sözle bitirmek istiyorum;
"Bahane göt gibidir, herkeste mutlaka bir tane vardır."


Arz ederim!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.