26 Şubat 2010 Cuma

Sevimli Kılıçbalığı

zargan_logo Kılıçbalıkları upuzun ve sipsivri burunları, daha doğrusu kılıçları olan ilginç, ürkütücü balıklardır. Genelde hangi sularda görülür bilmiyorum, ifşa edeceğim şey ile alakası olmadığından araştırmadım da. Ama dayanamayıp bakarım sanırım bunu yazdıktan sonra. Neyse...

Bir kılıçbalığı var herkesin bildiği, işlevsel bir kılıçbalığı bu. Hayır, upuzun kılıcı değil işlevselliği olan! Benim dediğim logosu kılıçbalığı olan Zargan online sözlük. Herkes gibi çok pratik olduğu için ben de kullanıyorum lazım olduğunda ama bu sefer "bold" kelimesinin farklı kullanım alanlarını öğrenmek için açtığımda Zargan'ı, yüzüm kızardı! Bu ne kepazelik! Şaka şaka, eğlenceli bir anlamını öğrendim, aşağıya da bir güzel kopyaladım.

Arz ederim.

1 hecelik bile olsa ARGO beni mutlandırıyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.