18 Şubat 2010 Perşembe

Ay Ben Onu Hiç Bilmiyorum

gaz Şu yaşıma geldim, canım arkadaşlarım sayesinde kendimi süper, yanından geçilemeyecek kadar becerikli, eşşoğlubeşkulak biri zannettim durdum. Bu herkes için geçerli olmalı çünkü ben bile abartmasam da arkadaşlarıma karşı beğenimi "Oha süpermiş harbiden!" diye gösteriyorum.

Bilgisayarda başkalarından bir iki numara fazla biliyorsam ne var bunda? Elin çekik gözlü Çinlileri, ayıcık Rusları çökertmedik internet sitesi bırakmadılar. Çinliler en son Google'a dadandılar da Google FBI'dan yardım istedi. Sonra da benim birbirinden şeker arkadaşlarım gelmiş "Ben bilgisayarın düğmesine basıp açabiliyorum sadece" diyerek kendilerini bana çemkiriyorlar. Üstelik yalan! MSN, Facebook, bilmem ne derken hepsi benden hızlı klavye kullanır oldular!

Hadi bilgisayarı geçtim, bir kağıda iki çizik atmaya göreyim hemen özeleştiriler sağ ve sol kulağımda çınlamaya başlıyor. Neymiş, onlar olsa çöp adam bile çizemezlermiş, neymiş martıları "M" gibi çizerlermiş ilkokulda da, şimdi de. İlkokulda ben de martıları "M" harfini kullanarak çiziyordum ne var?

Elinde müzik aleti ile mi yakalandın, yandın canım. Çünkü arkadaşın ıslık bile çalamıyordur. Ben de elimle ıslık çalmayı lisede öğrendim ne var? Birbirimizi ne olur pohpohlamayalım bu kadar, her şeyin fazlası zarar. Sonra kendimi durduramıyorum, lütfen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.