25 Eylül 2009 Cuma

Nil Karaibrahimgil makale yazarsa...

İnsan'ın düşünen bir hayvan olduğunun yanında, yine insanın bildiğimiz "hayvan" olduğuna inanan bir birey olarak, hayvanı olduğum bu dünyayı korumak adına elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Greenpeace derneğine üye olmamın vesilesiyle sürekli elektronik postalar alıyorum bu dernekten ve bugün gelen postada Nil Karaibrahimgil'in bir makalesi haber veriliyor. Makaleye buradan ulaşabilirsiniz.


Ben eskiden bu hanım kızın (kendisi yaşına karşın genç görünümü ile tam bir "How I met your mother" (bkz. Annenizle nasıl tanıştık) oyuncu profili sunuyor bence) ne kadar şeker, çıtı pıtı olduğunu düşünürken yaşı da her zaman aklımın bir köşesindeydi elbette. Şimdiye kadar gözüme hiçbir kusuru batmamış, nazarımda akıllı uslu bir insandı da aynı zamanda. Derken bu gelen posta ile yukarıda bağlantı adresini verdiğim makale kıvamından uzak, "Bence kelebekler çok tatlı" ayarındaki paragraf topluluğunu okudum ve emin olun bütün Nil görüşüm değişti.

Tespitleri beni benden alan Nil Hanım'ın bir paragrafını paylaşmadan edemeyeceğim:

"Aslında bana sorarsanız, dünya su canlılarının. Çünkü dünyanın çoğunluğu suyla kaplı. Karalar, okyanuslara kıyaslandığında ne ki. Karadakiler, onların yanında azınlık."

Aman benim güzelim ne de güzel tespitler yaparmış! Hanimiş de hanimiş!

Büyük bir azınlığın üyesi olarak, kendisini kınıyorum ve kara memelileri dünyasında terbiyeye davet ediyorum. Eğer makaleyi redaksiyonsuz yayınladılarsa sadece dilbilgisi için kendisini kutlarım, o kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.