14 Ocak 2010 Perşembe

RTÜK'ü Göreve Çağırıyorum

Epey bir olmuştu, televizyon ekranlarında saçmalıktan da öte bir reklam dolanıyor, ne kadar sakin olsam da onu gördüğümde her defasında sinirlerimi had safhaya taşıyordu. Daha sonra bu markanın ilki ile aynı konseptte çekilmiş ikinci bir reklamı gösterilmeye başlandı fakat sonra ortalık bir duruldu.

Yeni Perwoll'den bahsediyorum, şu içerisinde ensest ilişki zinciri barındıran markanın reklamı. Hani kabaca aktaracak olursam:

[...]

- "Oh daş gibi çocuk ha! Simsiyah, yepisyeni göyneği de ayrı bir hava gatiyür!"

- "Ayol o yeni değildir bacım, bildiğin eski gömlek."

- "Sen nereden biliyorsun ki bunu komşu?"

(Bilinmeyen bir yerden, defilenin ortasında Yeni Perwoll'ü çıkarır.)

- "Aha bununla yıkadım ben onun gömleği, ben o yiğidin yavuklusuyum."

- "Ben de ablasıyım ayol. Nasıl çakışı iyi mi?"

- "Elhamdülillah."

[...]

Siyah Sihir Derken? Afro? Hadi canım öyle değildir! İleri gittim, affedersiniz, ama şimdi sen ablası olduğun adama ne diye sulanıyorsun reklamın en başında bre kitapsız! Tabii asıl takıldığım konu bu değil, kim kime ne yapmış zerre umrumda değil, benim merak ettiğim o Yeni Perwoll o kadında, o mekandayken ne işi vardı ve neresinden çıkıyor? Çanta gibi gözüküyor ama inanmıyorum. Çantadan deterjan çıkarmak süper güç gerektirir, bu süper güç de sadece %100 yerli malı olan Ayşe Teyze'nin damarlarındaki asil ve de pür-ü pak kanda mevcuttur, o kadar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.