24 Mayıs 2010 Pazartesi

Hep Birlikte: Alıyoruz, Veriyoruz

Havalar sıcak yüzlerini gösterir oldular ve beynimiz, vücudumuzun durumunu güneşin tuttuğu o aydınlanmacı ışık huzmeleri sayesinde algılar oldu. Bir de baktık ki kıllanmış, pörsümüş ve en önemlisi de kilolanmışız dostlar! Neymiş? Durum Köroğlu efsanesindeki gibi değilmiş, karanlıkta bırakınca her yerimizi serpilmiyor, şahlanmıyor, beyaz bir aygır olmuyormuşuz.

Lakin bunu mu anlatmak niyetindeyim? Hayır, hayır sizleri zaten artık farkına vardığınız şeyler ile iyice sıkmayacağım, aksine bir komplo teorisi geliştirdim ve onu paylaşacağım.

Yaz mevsimi başını gösterir oldu hafiften ve televizyonlarda da, affedersiniz, bir içim su bikinili kızlarımız eşliğinde yepisyeni rejim tarifleri dönmeye başladı. Doğaldır bittabii, mevsimi geldi zaar. Ama neden hep bir Sibel Can kışın kilo alıp, yaza yaklaştığında günde üç damacana su içerek zayıflıyor ve neden nefes alır gibi kilo alıp veriyor arkadaşım? Bu kadın reklamda oynuyor, şarkı zaten söylüyor, e dansözün de balık etlisi makbulken bu kadın neden kilo verme eğitim seminerleri düzenliyor iyice magazine sardırmış ana haber bültenlerinde?

Araştırmadım, soruşturmadım ve naçizane popomdan uydurdum ki, bu kadına biri zorla kilo aldırıyor ve verdiriyor! Biri bu kadını kullanıyor, dostlar!

Arz ederim.

Evvela Akabinde

Nihayetinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.