11 Mayıs 2010 Salı

Ben De Bundan Bahsediyorum Adamım

Evet her gün Haber Türk gazetesi alarak sonunda amacıma ulaştım! Hayır, kupon biriktirip 3 yaş seviyesi için üretilen ama her kesime kaptırmaya çalışılan dandirik dizüstümsü bilgisayarlardan ya da konuşan, tepişen sözlüklerden almadım. Ankara ekinde gerçek bir “gerzek haber” buldum sonunda.

Bu haber içerisinde fotoğraftaki “Bilkentli” kızlarımızın günlük kıyafetlerine gereksiz ve saçma övgüler, Istanbul’dan bir “dost”un gözüyle Ankara kızlarının görünümü, güzelliği üzerine yorumlar ve dahi fanteziler okuyacaksınız. Herkes okusun diye üzerine tıklanınca göz bebeklerinizi terletmeyecek şekilde taradım. 

Rica ederim.

 

Harikalar Diyarı'na Heykeleri Dikilecekmiş. True Story!

1 yorum:

  1. Bloga yükleyince fotoğraf bir daralmış, küçülmüş. Neyse, gözleri bozuk olanlar için haberi o şuh sesimle canlı okuma servisim var.

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.