24 Nisan 2010 Cumartesi

Ben Böyle Modayı Neyleyim?

Muzdaribim dostlar, ziyadesi ile muzdaribim! Tamam, her sene bir acayip moda çıkar, yaşanır ve yaşatılır, özendirilir falan ama bir moda unsuru insanı hayattan soğutur mu? Soğutuyormuş efendim malesef.

KAPKALIN KAS Bu senenin güzide modası kalın kaş modası imiş ve ben bunu tamamıyla ancak geçen hafta arkadaşlarımla bir mekanda oturduğumda idrak edebildim. Karşımda görece güzel bir hatun oturuyordu ama bu kepazenin kaşlarına bakışlarım kaydığında ise koca bir kıl kütlesi beni benden aldı, hayattan ve daha bir çok şeyden de o vakit içerisinde soğumuş oldum. "Gandalf gibi olmuşsun, Orta Dünya yaratıklarına dönmüşsün, kimbilir ayakların ne haldedir koca Hobbit seni!" diye yüzüne karşı kullanmayacağım laflar hazırladım kendisine.

Güzel olmuyorsunuz efendim, kendi haline bıraktığım kaşlarımdan daha fazla kaşa sahip olunca hiç de güzel olmuyorsunuz. Anlayın artık canlar, cananlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.