20 Temmuz 2013 Cumartesi

TunnelBear Çalışmıyorsa, Çaresi Var

Buradan da yazdığım üzere müzik dinlemek için PC başındayken Spotify kullanıyorum. Fakat ofiste kullandığım PC'ye Windows 8 yükledikten sonra TunnelBear kullandığım halde beni Amerika'da imiş gibi algılamıyordu Spotify, bu yüzden "TunnelBear'ın Windows 8 ile bir alıp veremediği var" diye düşündüm. Denemediğim hinlik kalmadı programı işler duruma getirmek için.

Hotspot Shield zaten Spotify için bir işe yaramıyor ama ben PC'de mutlaka kurulu bir Hotspot Shield bulunduruyorum, malum TunnelBear kotalı. Gel zaman git zaman, XP veya Windows 7'de bir sıkıntı yaşatmamasına rağmen iki VPN programının çakışma olasılığı geldi aklıma... Hotspot Shield'i ve TunnelBear'ı kaldırdım, daha sonra sadece TunnelBear'ı kurdum ve Voila! Spotify'ı tekrar kandırmayı başardım.

Siz de benimki gibi bir sorun yaşarsanız, bu sorun VPN için kullandığınız iki farklı programın aynı anda kurulu olmasından kaynaklanıyordur.


Arz ederim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.