7 Kasım 2011 Pazartesi

Bayram DM'si

Twitter'da malum herkes her konuda kendi düşüncelerini içeren şeyler yazıyor. Facebook gibi paylaşım sitelerinin aksine burada yazılanlar eğer "korunmuyorsa" herkes tarafından görülebiliyor. Eğer bir de bir ünlüyü yeren bir şeyler yazarsanız vay halinize, ünlülerin taraftarları bazen laflar kendilerine söylenmiş gibi sinirleniyorlar ve tepki veriyorlar. 

Şimdiye kadar pek çok ünlünün "fan"ı tarafından uyarıldım, doğru yola gelmeye çağrıldım ama bu kadar ünsüz bir ünlünün hayranı ile hiç uyarılmamıştım.


Kendisi FOX TV ana haber bülteninin sunucusu olan Nazlı Tolga hayranı. Ama benim anlamadığım, Nazlı Tolga bile ne yazdığımı görse önemsemeyecekken bu duygusal genç arkadaşın birden dellenmesi. Bir de ayarı verdikten sonra siliyor çakal.


Olayın gelişimi şöyle (İlk gri ve sonraki mavi arka planlı tweetler bana ait):




Bundan sonra cevval genç bunu cevaplayıp, siliyor. Bana gelenler silinmediği için yorumla RT yapıyorum.
Sonra da dayanamadı tabii cazibeme, çakal seni.
Tehdit ediyor çakal. Ben olsam "dövmek" yerine "(ağız, burun) kırmak" gibi daha etkili bir fiil seçerdim. Neyse, ben küfür etmeyerek bir münakaşa bitirme challange'ımı tamamlamak adına kararlı bir şekilde ilerliyorum.
Odun küfür sayılmıyor kurallara göre, ki değil zaten.
Yine küfür + ikinci liseli tehdidi. Tehdîd-i liselû.
Bu son konuşmamız oldu. Bir daha geri dönmedi liseli.

Bu diyalogdan çıkarımlarımız:
  1. Hayranı (fanı, taraftarı, hastası vs.) olduğunuz insanlar siz onları savundukça arkanızdan "Ya Burak tatlım bırak sen onu, uyma ona" gibi gazlar vermiyor. Çünkü sizi sallamıyorlar, daha acısı sizden birhaberler.
  2. Biri ile bir diyaloğa girip girmeyeceğimize konuşmaya başladıktan sonra karar vermemeliyiz. Yani birine  mail, DM, mention vb. yollarla sanal olarak bile olsa bir şey söyleyeceksek ÖNCE DÜŞÜN SONRA SÖYLE kuralını uyguluyoruz ki böylece tükürdüğümüzü yalamayalım.
  3. Her ne kadar liseli de olsa, yaşıtları ve zihinsel olarak denkleri içerisinde ben Türkçe dilini yazıda bu kadar itinalı kullananı görmemiştim. Bu yönden tebrik ediyorum kendisini, "eferin lan!" deyip sevme belirtisi olarak saçını bozuyorum.
Arz ederim.

2 yorum:

  1. ''hepimiiiiiizz gardeşiiiiiiiiiizz! bu kavgaaaaağğğ ne diyyeeee?''

    YanıtlaSil
  2. nerde mal var seni buluyor.

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.